Türk işletmecisi ve yatırımcısının Avrupa pazarında varlık gösterme arzusuna yeni bir soluk getiren “YaMedina” projesi, kültürel değerleri ön plana çıkaran bir marka oluşturma hedefiyle yola çıktı. Proje geleneksel Kervansaray anlayışımızın, geniş imparatorluk coğrafyamızın kültürel estetik unsurlarını işleyerek, Frankfurt’a sıradanlığı aşan bir mekan kazandırma düşüncesiyle geliştirildi. Mimari ve iç mekan tasarımında Osmanlı/Türk vurgusuyla doğuyu yansıtan, otantik ve modern unsurları harmanlayan atmosferi ile misafirlerine Türk kültürü ve estetiğini yaşatacak yeni deneyim alanları sunuyor.
Türk yatırımcılarının Avrupa pazarındaki rekabet gücünü yükseltecek bir anlayışla projelendirilen, ve uygulması yapılan YaMedina; sadece ticari bir girişim olmanın ötesine geçerek, kültürel bir misyon üstlenme potansiyeline de sahip. Bir çok kültürden müşteri profiline, Türk kültürünün, estetiğinin tanıtılması ve yayılması yoluyla, kültürler arasında köprüler kurma, karşılıklı anlayışı pekiştirme hedefine de olanak sağlıyor.
Proje, aynı zamanda Türk işletmelerine uluslararası alanda yeni anlayış kazandırarak, ekonomik büyüme örneği oluşturuyor. “Meksika Restoranı”, “Japon Restoranı” gibi, kültürel kimliğiyle kabul gören mekanlar karşısında Türk Restoranları; ağırlıklı olarak Türklerin gittiği, Türk Yemeklerinin sunulduğu mekanlar olarak konumlanmış durumda. Aslında olması gereken Türk Kültürü’nün,Türkiye’nin deneyimlendiği mekanlarla “Türk Restoranı” algısını yerleştirmek, ve bunları çoğaltmak. Deneyim odaklı bu yaklaşımda, Türk Restoranlarının ürün, atmosfer ve hizmet bütünlüğüyle öne çıkan, Türkiye deneyimini sunan mekanlar haline gelmesi, markalaşma süreçlerinde de maddi manevi değer üreterek başarı potansiyelini artırıyor.
Her yönüyle titizlikle planlanmış ve stratejik adımlarla ilerlemiş bir yeniden yapılanma projesi YaMedina. Temelinde, kalite ve özgünlüğü bir araya getirerek, Avrupa’da güçlü bir Türk Markası oluşturmak yatıyor.
Armeda